Formidling
Storås, Marianne Hatlem
(2023).
Ledelsesreiser i lærende barnehager» - med perspektiver fra praksisen, utdanningen og kunnskapsbygningen.
https://www.nordiskforskola.org/konferenser/. Nordisk Förskola.
Hatlem, Marianne
(2020).
Pedagogisk dokumentasjon og faglig refleksjon.
Planleggingsdag for private og kommunale barnehager i Halden kommune. Halden kommune.
Hatlem, Marianne
(2020).
Ordningen med å heve kompetansen i barnehagen er utfordrende.
3 s.
Første steg.
Hatlem, Marianne
(2019).
Kompetanseutvikling i barnehage- hva nå?.
Første steg.
Løberg, Hege Støylen Kvalbein; Hatlem, Marianne; Berle, Ruth
(2019).
Slik kan du heve kompetansen i din barnehage.
Første steg.
Hatlem, Marianne
(2019).
Pedagogisk dokumentasjon og rammeplanen.
Rettpå. Private barnehager og kommuner i Østfold.
Hatlem, Marianne
(2019).
utviklingsarbeid,lærende organisasjoner; roller,ansvar og forventninger.
fagdag. Halden kommune.
Hatlem, Marianne
(2017).
Barnehagens innholdskvalitet.
Barnehagenett. private barnehager.
Hatlem, Marianne
(2017).
Barnehagelæreren i den nye forskriften.
Barnehagekonferanse. Fylkesmannen i Østfold.
Sträng, Dan Roger; Hatlem, Marianne; Heger, Eva
(2016).
The Importance of Play in Preschool.
ENIRDELM 25th Conference, 2016. Leading for Equity and Quality in Education. University of Latvia.