Forskningsgrupper
Publikasjoner og forskningsresultater
Vitenskapelige publikasjoner
Becher, Aslaug Andreassen; Håøy, Annbjørg (2022). Oppfatninger om lek i førsteklasse–en casestudie der barn, foreldre og lærere er aktører. Norsk pedagogisk tidsskrift . Vol. 4.
Bjørkvold, Tuva; Håøy, Annbjørg; Ånestad, Gerd (2021). Universitetsfaget begynneropplæring slik videreutdanningsstudenter framstiller det. Nordisk tidsskrift for utdanning og praksis . Vol. 15.
Rambø, Gro-Renee; Kristiansen, Aslaug; Berg, Claire Vaugelade; Grevholm, Barbro; Haraldstad, Åse; Hellang, Bente Velle; Håøy, Annbjørg
(2015).
Toward a More Sustainable Pre-service Teacher Education: A Study in Progress.
Johnsen, Hans Christian Garmann; Torjesen, Stina; Ennals, Richard (Red.).
Higher Education in a Sustainable Society. Chapter number 4. s. 51-64.
Springer.
http://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-319...
Berg, Claire Vaugelade; Grevholm, Barbro; Haraldstad, Åse; Hellang, Bente Velle; Håøy, Annbjørg; Kristiansen, Aslaug; Rambø, Gro-Renee (2015). Toward a More Sustainable Pre-service Teacher Education: A Study in Progress. Johnsen, Hans Christian Garmann; Torjesen, Stina; Ennals, Richard (Red.). Higher Education in a Sustainable Society. 4. s. 51-64. Springer.
Håøy, Annbjørg (2012). Utforskende geometri. Tangenten - Tidsskrift for matematikkundervisning . Vol. 1.
Håøy, Annbjørg (2011). Primtall og gangerektangler. Tangenten - Tidsskrift for matematikkundervisning . Vol. 3.
Håøy, Annbjørg (2010). Desember-tall. Tangenten - Tidsskrift for matematikkundervisning . Vol. 4.