Publikasjoner og forskningsresultater
Vitenskapelige publikasjoner
Meyer, Mona Elisabeth
;
Sandbekken, Ida Hellum
;
Tørris, Christine
;
Halvorsrud, Hedvig
;
Molin, Marianne
(2023).
Hva kjennetegner digitale seminargrupper som fungerer godt, og hva kjennetegner de som fungerer mindre godt?.
UNIPED.
Vol. 46.
https://doi.org/10.18261/uniped.46.1.3
Finbråten, Hanne Søberg
; Guttersrud, Øystein;
Foss, Camilla
;
Pettersen, Kjell Sverre
;
Tørris, Christine
;
Meyer, Mona Elisabeth
;
Halvorsrud, Hedvig
; Stensrud, Helge;
Sandbekken, Ida Hellum
; Sæland, Mone Eli; Grønlien, Heidi Kristine
(2023).
Bruk av «concept cartoons» i kombinasjon med digitalt student-respons-system for å støtte læring i Anatomi, fysiologi og biokjemi i sykepleierutdanningen - En undervisningsstrategi for å fremme studentaktiv læring.
UNIPED.
Vol. 46.
https://doi.org/10.18261/uniped.46.4.3
Tørris, Christine
;
Meyer, Mona Elisabeth
;
Sandbekken, Ida Hellum
;
Halvorsrud, Hedvig
;
Molin, Marianne
(2022).
Nursing Students’ Perceived Learning Outcomes, Motivation to Learn and Grade Achieved in a Digital Blended Learning Course: A Norwegian Cross-Sectional Study.
Education Sciences.
Vol. 12.
https://doi.org/10.3390/educsci12070467
Lindeflaten, Katrin
;
Christiansen, Bjørg
; Aamold, Kristin;
Halvorsrud, Hedvig
; Espe, Kristin Isabella Kirkengen;
Hessevaagbakke, Elisabeth
(2021).
Studenter på kompletterende sykepleierutdanning sine erfaringer som veiledere i et medstudentbasert studieopplegg.
13 s.
Norsk pedagogisk tidsskrift.
Vol. 105.
https://doi.org/10.18261/issn.1504-2987-2021-02-09