I partnarskap for styrkt profesjonskompetanse og praksisrelevant lærarutdanning «iPAR»

iPAR er eit samarbeidsprosjekt mellom Grunnskole- og faglærarutdanninga på OsloMet og sentrale aktørar i grunnskolesektoren i regionen.

Todelt målsetting

Lærarutdanninga står i dag overfor store utfordringar som sviktande rekruttering, eit vedvarande spenningsforhold mellom teori og praksis, eit aukande behov for yrkesrelevans i ein skole og i eit samfunn som krev omstillingsdyktige og profesjonelle lærarar. Samtidig som lærarutdanninga blir prega av aukande akademisering gjennom masterspesialisering, etterspør praksisfeltet kunnskapsrike og relasjonsorienterte lærarar som kan handtere og leie læringsprosessar i det mangfaldige klasserommet.

Utfordringane, som også er formulerte i NOKUT-evalueringa av norsk lærarutdanning frå 2020 krev omfattande samarbeid mellom lærarutdanningsinstitusjonar, skoleeigarar og skolar. Det krev nysgjerrigheit og openheit og respekt frå aktørane i feltet, og ei genuin interesse frå alle partar om at lærarstudentane blir tilbode den beste utdanninga, der praksisen i skolen blir kopla tett til forskingsbasert undervisning og profesjonsorientert rettleiing. Då får praksisrettleiarane til skolane ein nøkkelfunksjon.

Som dei største lærarutdanningsinstitusjonane i landet, har OsloMet eit særskilt ansvar for å møte slike utfordringar på best mogleg måte. Dette prosjektet er eit viktig svar på dette.  

IPARs tosidige mål skal bidra til å sikre likeverd mellom aktørane, kunnskapsformene og tradisjonane til partnarskapet, og å bidra til gjensidig læring og utvikling på alle arenaer i partnarskapet gjennom tiltaka og aktivitetane for prosjektet.   

Fire delmål

Dei fire delmåla vil på kvar sine måtar bidra til å nå dei overordna måla for prosjektet.

Prosjektdeltakarar

Laster inn ...

Samarbeidspartnarar

  • Kjelsås Skole
  • Bærum Kommune
  • Kjenn Ungdomsskole S
  • Lørenskog kommune
  • Oslo Kommune
  • Oslo Skolemuseum
  • Slemmestad Skole
  • Stabekk skole
  • Vetland Skole og Ressurssenter