Forskningsgrupper
Forskningsprosjekter
-
I partnerskap for styrket profesjonskompetanse og praksisrelevant lærerutdanning «iPAR»
iPAR er et samarbeidsprosjekt mellom Grunnskole- og faglærerutdanningen på OsloMet og sentrale aktører i regionens grunnskolesektor
Publikasjoner og forskningsresultater
Vitenskapelige publikasjoner
Bratten, Judith Helene; Kilanowska, Jolanta (2023). Aktiviteter med lav puls og liten kraft. Et anerkjennende kroppsøvingsfag. Kapittel 8. s. 186-207. Cappelen Damm Akademisk.
Bratten, Judith Helene; Kilanowska, Jolanta (2021). Physical education and new forms of activity following the implementation of the core curriculum in Norway in 2020. Journal of Education, Health and Sport formerly Journal of Health Sciences . Vol. 11.
Standal, Øyvind Førland; Bratten, Judith Helene
(2021).
‘Feeling better’: embodied self-knowledge as an aspect of movement capability.
Physical Education and Sport Pedagogy
.
Vol. 26.
https://hdl.handle.net/11250/2833045