Forskningsgrupper
Forskningsprosjekter
-
Evaluering av to-språklig undervisning
Bakgrunn for prosjektet er behovet for mer systematisk kunnskap om effekten av et to-språklig undervisningsforsøk i Viken fylkeskommune.
Publikasjoner og forskningsresultater
Vitenskapelige publikasjoner
Høydal, Øyunn Syrstad (2021). Evaluation, Framing and Power Øyunn Syrstad Høydal*. Scandinavian Journal of Public Administration (SPJA) . Vol. 25.
Høydal, Øyunn Syrstad (2021). Evaluation, Framing and Power. Scandinavian Journal of Public Administration (SPJA) .
Høydal, Øyunn Syrstad; Haldar, Marit (2021). A tale of the digital future: Analyzing the digitalization of the Norwegian education system. Critical Policy Studies .
Høydal, Øyunn Syrstad; Tøge, Anne Grete (2021). Evaluating social policies: Do methodological approaches determine the policy impact?. Social Policy & Administration .
Høydal, Øyunn Syrstad (2020). Worlds apart or coproduction? Investigating the relationship between knowledge users and producers. Evaluation: International Journal of Theory, Research and Practice . Vol. 26.
Høydal, Øyunn Syrstad (2018). Evaluation: Method and societal phenomenon. Evaluation: International Journal of Theory, Research and Practice .