Forskningsprosjekter
Aktive forskningsprosjekter
-
I partnarskap for styrkt profesjonskompetanse og praksisrelevant lærarutdanning «iPAR»
iPAR er eit samarbeidsprosjekt mellom Grunnskole- og faglærarutdanninga på OsloMet og sentrale aktørar i grunnskolesektoren i regionen.
Publikasjoner og forskningsresultater
Vitenskapelige publikasjoner
Risan, Maiken
;
Paaske, Nanna
;
Hovland, Gry
;
Herseth, Janne
;
Kristiansen, Irene Hurthi
;
Bakke, Hilde
;
Helstad, Kristin
; Førland, Geir Morten
(2025).
«Vi må øve oss på å samarbeide på denne måten»: Å skape et felles grenseobjekt i partnerskap.
UNIPED.
Vol. 48.
https://doi.org/10.18261/uniped.48.2-3.10
Steinmann, Isa
;
Stovner, Roar Bakken
;
Hatlevik, Ove Edvard
;
Øgreid, Anne Kristine
;
Herseth, Janne
(2025).
How large language models can help to categorise master’s theses in teacher education: results from a pilot study.
European Journal of Teacher Education.
https://doi.org/10.1080/02619768.2025.2528812