Fields of study
Academic disciplines
Subject areas
Didactics Instructional planning Collaborative learning Community of practice Education close to praxis Classroom management Working skills Mentoring Professional practice Teacher professionalism teacher's competency Art and design education Assessment for the desire to learn
Administrative field of work
Public relations Arbeidslivskontakt Competence development Conflict management Career counselling Practical training management Quality of Education
Research groups
Publications and research
Dissemination
Kunnikoff, June Oline
; Carlsen, Rikke Sund; Svanes, Leone Hjermundrud; Hetland, Karen Elisabeth Gjelsvik
(2024).
Praksis gir innsikt og erfaring.
https://www.oslomet.no/studier/studenthistorier/pr
Kunnikoff, June Oline (2024). Konfransier Kunst- og håndverkskonferansen 2024. Kunst- og håndverkskonferansen. Institutt for estetiske fag, OsloMet - storbyuniversitetet.
Kunnikoff, June Oline ; Ølander, Marita Solhjell (2024). Skikkethetsvurdering i lærerutdanning. Kompetanseutvikling i praksisveiledning og skikkethetsvurdering. Edvard Munch videregående skole.
Kunnikoff, June Oline (2023). Konfransier KDA-konferansen 2023: Inspirasjon, opplevelse og innlevelse. Kunst, design og arkitektur-konferansen. OsloMet; USN; Kunst og design i skolen.
Kunnikoff, June Oline
;
Kringeland, Hilde Marian
;
Øyan, Petter
;
Maus, Ingvill Gjerdrum
(2022).
Styrker internasjonalt samarbeid i lærerutdanningen.
https://www.oslomet.no/om/nyheter/internasjonalt-s
Kunnikoff, June Oline
; Røisland, Kari Anne; Dalen, Mathilde
(2022).
Lærerstudenter får tilbud om ny type praksisordning.
https://www.oslomet.no/om/nyheter/ny-type-praksiso
Kunnikoff, June Oline
;
Hansen, Petter William
;
Dalen, Victoria Skogsletten
; Kjellmark, Sigrun Tronshart; Fallet, Kristine; Fjeld, Bjørnhild
(2022).
Nytt studietilbud for deg som vil bli kunst- og håndverkslærer.
https://www.oslomet.no/studier/studenthistorier/st
Kunnikoff, June Oline
; Gaden, Malin; Gulbrandsen, Elise Alexandra; Tajik, Hadia; Kristjánsson, Mímir
(2022).
Ingen skal oppleve å bli utnyttet på arbeidsplassen sin.
https://www.minmote.no/nyheter/a/Or2pA3/ingen-skal
Kaarsberg, Nanette Reese;
Kunnikoff, June Oline
(2022).
Elevmedvirkning som undervisningsmetode i kunst og håndverksundervisning: En kvalitativ studie av tre læreres refleksjoner over egen undervisningspraksis i kunst og håndverk i grunnskolen.
100 p.
OsloMet - storbyuniversitetet.
https://hdl.handle.net/11250/3015025
Stangeland, Eldrid Eiken; Kunnikoff, June Oline (2022). Workshop om utforskende arbeidsprosesser. Strategier for mestring - Veiledning av nyutdannede lærere. OsloMet - storbyuniversitetet.