Norwegian version
Elise Torsnes

Elise Torsnes

Fields of study

Academic disciplines

Humanities

Research projects

Ongoing research projects

  • Vibrant Connections

    In the project Vibrant Connections, we are particularly involved with how music, both traditional and new songs, can contribute to the preservation and renewal of immaterial cultural heritage in kindergartens and in kindergarten teacher training programmes.

Publications and research

Dissemination

Hyunh, Johnny ; Torsnes, Elise (2024). Rekruttering til barnehagelærerutdanningen: Studenters motivasjon for valg av studie. Fakultetskonferansen LUI-LS. LUI.

Lafton, Tove ; Hagen, Liv Anna ; Anvik, Elisabeth ; Danbolt, Ingrid Anette ; Haukenes, Siri ; Odegard, Nina ; Bergvik, Eilen Sunniva ; Ågedal, Lise Lotte ; Torsnes, Elise (2024). Levende Kulturarv (Vibrant Connections) - presentasjon av prosjektet. Instituttmøte 13.11.2024 BLU. OsloMet.

Hyunh, Johnny ; Torsnes, Elise (2023). Kritisk refleksjon.

Hyunh, Johnny ; Torsnes, Elise (2023). Klarprat - Barn som subjekt.

Hyunh, Johnny ; Torsnes, Elise (2023). Klarprat - Anerkjennelse.

Hyunh, Johnny ; Torsnes, Elise (2023). Klarprat - Medvirkning.

Hyunh, Johnny ; Torsnes, Elise (2023). KlarPrat - Romslige og trange samspillsmønstre.

Hyunh, Johnny ; Torsnes, Elise (2023). Pedagogisk dokumentasjon.
https://www.youtube.com/watch?v=sjAEMtRKGMU

Laski, Alona Krieken ; Lerbak, Kari; Torsnes, Elise (2022). Aksjonslæring og pedagogisk dokumentasjon i barnehagen - pedagogisk ledelse i praksis.

Hyunh, Johnny ; Torsnes, Elise (2022). Barnehagens arbeidsmåter.





These publications are obtained from Cristin. The list may be incomplete