Dissemination
Bødtker-Lund, Daniel
;
Berntsen, Svanhild Kristine
;
Watz, Siw Helen Martinsen
(2024).
Use of Senses and Tacit Knowledge in Vocational Education and Training.
ECER. EERA (European Educational Research Association).
Bødtker-Lund, Daniel
;
Berntsen, Svanhild Kristine
;
Watz, Siw Helen Martinsen
(2024).
Poster: Use of senses and tacit knowledge in vocational education and training.
ECER 2024 . European Educational Research Association.
Berntsen, Svanhild Kristine
(2023).
Frameworking vocational teachers’ digital competences; an integrative literature review and synthesis.
NERA conference 2023. NERA.
Berntsen, Svanhild Kristine
(2023).
PhD-prosjekt PRODYRK. Yrkesfaglæreres profesjonsfaglige digitale kompetanse ved utprøving av praksiser for bruk av ePortfolior.
Fagdag DIGLUI Digitalisering og utdanning. På tvers av LUIs forkningsmiljøer. DIGLUI nettverket.
Berntsen, Svanhild Kristine
(2023).
Yrkesfaglæreres profesjonsfaglige digitale kompetanseprofil ved utprøving og bruk av ePortfolioer.
NORDYRK. Western Norway University of Applied Sciences (HVL),Kronstad.
Berntsen, Svanhild Kristine
(2023).
Hvordan kan man utforske og forstå yrkesfaglæreres profesjonsfaglige digitale kompetanse i et yrkesdidaktisk perspektiv?En eksplorerende studie av ePortfolioer og dokumentasjonssystemer i bruk og utprøving.
Spredningsseminar HELDAL. OsloMet.
Stenholm, Britha
;
Berntsen, Svanhild Kristine
;
Lahn, Leif Christian
;
Nore, Hæge
(2023).
How does the use of ePortfolios in vocational education and training challenge vocational didactics?.
NERA 2023. OsloMet.
Stenholm, Britha
;
Berntsen, Svanhild Kristine
(2023).
Hva kan vi lære av HELDAL-prosjektet? Nye verktøy og systemer for helhetlig dokumentasjon, analyse og læring i fag og yrkesopplæringen.
Ekspertverksted. Rogaland fylkeskommune.
Berntsen, Svanhild Kristine
;
Brevik, Birger
;
Karstensen, Steinar
;
Spetalen, Halvor Einung
;
Aakernes, Nina
(2023).
YLU på DIGILUI fakultetsseminar.
Digitalisering på fakultet for lærerutdanning og internasjonale studier (DIGILUI). Forskningsgruppene: Digitale Læringsarenaer, Bærekraft og Teknologi i Arbeid og Læring, Utvikling, Makt og Ulikhet og Små Barn,store byer: b.h.kvaliteter, ulikheter, kommunikative kompleksiteter..
Nore, Hæge
;
Lahn, Leif Christian
;
Berntsen, Svanhild Kristine
;
Stenholm, Britha
(2022).
HELDAL Nye verktøy og systemer for helhetlig dokumentasjon, analyse og læring i fag og yrkesopplæring.
Fagdag LUI. OsloMet.