Publikasjoner og forskningsresultater
Vitenskapelige publikasjoner
                
    Giæver, Tonje Hilde
; 
    Stokke, Ruth Seierstad
; 
    Røed, Dag Freddy
                 (2024).
                 Læreres oppfatninger om å skrive seg til lesing med digital lydstøtte (STL+).
                
                
            
                
                
                                     Nordic Journal of Digital Literacy.
            
                    
                 Vol. 10.
                        
    https://doi.org/10.23865/njlr.v10.5841
        
                
    Røed, Dag Freddy
; 
    Tkachenko, Elena
                 (2022).
                 The Relevance of Immigrant Teachers’ Experience to Developing Professional Identity during a Teacher Requalification Program in Norway.
                
                
            Karpava, Sviatlana (Red.).
                         Handbook of Research on Multilingual and Multicultural Perspectives on Higher Education and Implications for Teaching.                    
                 IGI Global.
                                    
            
                    
                
                        
    https://doi.org/10.4018/978-1-7998-8888-8.ch008
        
                Syversen, Therese Garshol; 
    Røed, Dag Freddy
                 (2021).
                 «Noen er humoristiske og rørende, mens andre er irrelevante og kleine». Ungdom sine vurderingar av fire diktsamlingar skrivne for ungdom.
                
                
            
                
                
                                     Norsklæreren.
            
                    
                
                        
    https://hdl.handle.net/11250/2787549