Formidling
Porsanger, Lise
;
Lund, Siv
;
Langnes, Tonje Fjogstad
;
Berg, Lise-Kari
(2024).
The hobby horse project: Integrating teacher students’ professional development and
contemporary alternative activities in physical education.
AIESEP2024 Conference. AIESEP/University of Jyväskylä.
Berg, Lise-Kari
(2023).
Kunstnerisk utviklingsarbeid fra installasjon til visuell og litterær collage.
Jubileumskonferansen 2023 – Nettverk for formgiving, kunst og håndverk. Nasjonalt senter for kunst og kultur i opplæringen&OsloMet.
Berg, Lise-Kari
; Standal, Øyvind Førland
(2023).
Practising in the school subject Arts and Crafts.
NERA 2024. NERA 2024 / OsloMet.
Berg, Lise-Kari
; Standal, Øyvind Førland;
Evang, Hanne Kihlman
(2022).
The arts and crafts teachers practical knowledge. An interview project.
The Nordic Educational Research Association (NERA) 2022. University of Iceland - School of Education.
Berg, Lise-Kari
;
Evang, Hanne Kihlman
; Standal, Øyvind Førland
(2022).
Practising in Practical and Aesthetical School Subjects.
The Nordic Educational Research Association (NERA) 2022 . University of Iceland - School of Education.
Berg, Lise-Kari
;
Dybvik, Jeanette Helleberg
; Jarstø, Elisabeth;
Vigeland Arnesen, Beate
(2021).
Koronatilpasset kunst og håndverksundervisning i grunnskolelærerutdanningen.
Nasjonal nettverkskonferanse for Kunst og håndverk i UH-sektoren. Universitetet i Agder og KKS.
Berg, Lise-Kari
;
Tørnby, Hilde
(2020).
Estetiske læringsprosesser i grunnskolelærerutdanningen ved OsloMet.
Estetisk læringsprosesser i grunnskolelærerutdanningen . Seilet - huset for kunst og kultur i skolen .
Berg, Lise-Kari
(2019).
"Collage as Alternative Text to Document Artistic Research".
Art in Education – Building Partnerships with artists, schools, young people and communities.. OsloMet.
Von der Fehr, Anneke;
Berg, Lise-Kari
(2017).
Workshop kullbrenning leire.
Workshop.
Fønnebø, Bente
;
Dybvik, Jeanette Helleberg
;
Fjeldbu, Christian
;
Berg, Lise-Kari
;
Mathiesen, Ilmi Gutzeit
(2017).
Utdanningskvalitet og studentaktive læringsformer 2017 med fokus på ny tegnefilosofi,forskning og didaktikk i barnehage og skole.
Nordiske nettverks- og forskerseminarer med inviterte forskere. Barnehagelærerutdanningen.