Formidling
Helsvig, Kim Gunnar; Æsøy, Knut Ove; Vederhus, Inger; Aas, Per Anders; Jøsok, Evy; Haugen, Torgeir; Ryen, Erik; Vanebo, Guro; Ferrer, Marlen; Seierstad Stokke, Ruth; Kvalvaag, Robert Williams; Aukland, Knut; Hammer, Aina; Skaar, Håvard; Myrebøe, Tonje; Lundberg, Pål; Jahnsen, Vanja Røkkum; Briseid, Eyvind Martol; Lind, Anne; Sletteland, Anja; Mathias, Gro; Paaske, Nanna
(2022).
Lærerstreiken handler om skolens fremtid (https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/9zEPmp/laererstreiken-handler-om-skolens-fremtid).
VG : Verdens gang.
Jahnsen, Vanja Røkkum
(2019).
Presentasjon av en intervensjonstudie og didaktiske implikasjoner.
Fagdag i norsk. Jessheim videregående skole.
Jahnsen, Vanja Røkkum
(2019).
Konferanseinnlegg:Lærerperspektiver på et skriveprosjekt basert på prosesskriving og eksplisitt modellering av revisjon. Synspunkter på en intervensjon.
Morsmålsfaget som fag og forskningsfelt. Nordisk nettverk for morsmålsdidaktisk forskning, NNMF.
https://indd.adobe.com/view/86f7b0d6-a9d3-4366-929...
Jahnsen, Vanja Røkkum
(2018).
Eksplisitt skriveopplæring. Funn og didaktiske implikasjoner.
Fellesmøte for skolens lærere. Blindern videregående skole.
Jahnsen, Vanja Røkkum
(2016).
Faglig foredrag: Modellering som skrivestøtte for elever i vgs.
Fagskrivingsnettverksmøte for universitetsskoler. UIO, ILS.
Jahnsen, Vanja Røkkum
(2016).
Konferanseinnlegg: Elevers arbeid med revisjon av egne tekster i norskfaget.
Tolfte nationella konferensen i svenska med didaktisk innriktning. SMDI.
file:///C:/Users/Vanja/Downloads/Abstractbok%20%20...