Formidling
Kadir, Lavin; Foss, Camilla; Waaseth, Marit; Holst, Lone; Nilsen, Marianne Kollerøs; Bjørknes, Marthe Rambøl; Granås, Anne Gerd
(2023).
Farmasihistorier - digitale opptak og formidling av nyere norsk farmasihistorie.
Farmasidagene 2023. Norsk Farmasøytisk selskap.
Granås, Anne Gerd; Waaseth, Marit; Holst, Lone; Foss, Camilla; Nilsen, Marianne Kollerøs; Kadir, Lavin Dlshad; Bjørknes, Marthe Rambøl; Rørvik, Elisabeth Moen
(2023).
Farmasihistorier, presentasjon av et farmasihistorisk prosjekt.
Kulljubileum, Farmasi. Kull 98, Farmasiutdanningen i Tromsø.
Guttersrud, Øystein; Finbråten, Hanne Søberg; Stensrud, Helge; Halvorsrud, Hedvig; Pettersen, Kjell Sverre; Foss, Camilla; Grønlien, Heidi Kristine
(2020).
Hvordan bruke skriftlig eksamen til utvikling av undervisning.
NOKUT-konferansen 2020. NOKUT.
Lunde, Gerd Hilde; Westergård, Britt-Evy; Foss, Camilla
(2019).
Elpida project.eu Free e-learning course
in 6 languages: Sexual Health, Ageing, Transition to adulthood, Human rights, Stress management and Communication.
Nettverk: Funksjonsshemmede, seskualitet og samliv (NFSS). Nettverk: Funksjonsshemmede, seskualitet og samliv (NFSS).
Gulbrandsen, Liv Mette; Løndal, Knut; Foss, Camilla; Ødegaard, Nina Bjerketveit; Øien, Ingvil; Ulleberg, Inger
(2018).
Interprofessional Interaction with Children and Youth.
Its 21 4th conference on interdisciplinary teamwork skills for the 21st century. NTNU.
Ødegaard, Nina Bjerketveit; Foss, Camilla
(2017).
Innføring i veiledning.
Ødegaard, Nina Bjerketveit; Foss, Camilla
(2017).
Studentaktivt forskurs i veiledning på nett.
Læringsfestivalen. NTNU og NUV.
Ødegaard, Nina Bjerketveit; Foss, Camilla
(2017).
Studentaktivt forkurs i veiledning på nett.
Læringsfestivalen. NTNU, NUV.
Foss, Camilla; Granås, Anne Gerd
(2015).
Acquisition of communication skills for pharmacy students: role-play, video and debriefing.
ESCP–SFPC international workshop. European Society of Clinical Pharmacy.
http://download.springer.com/static/pdf/494/art%25...
Foss, Camilla; Granås, Anne Gerd
(2015).
Despite having my teacher’s voice I really believed
the avatar was a patient.
ESCP–SFPC international workshop acquisition of pharmaceutical skills: simulation, serious games, innovative approaches. European Society of Clinical Pharmacy.
http://download.springer.com/static/pdf/494/art%25...