Norwegian version
Helene Maria Fiane Teigen

Helene Maria Fiane Teigen

Research projects

Scientific publications

Teigen, Helene Maria Fiane ; Paupini, Cristina ; Mainsah, Henry (2023). Intra-Acting With Technology During Remote Fieldwork in Homes: Curating Video Interviews and Drawing Methods. 12 p. International Journal of Qualitative Methods (IJQM). Vol. 22.
https://doi.org/10.1177/16094069231185466

Paupini, Cristina ; van der Zeeuw, Alex; Teigen, Helene Maria Fiane (2022). Trust in the institution and privacy management of Internet of Things devices. A comparative case study of Dutch and Norwegian households. 8 p. Technology in society. Vol. 70.
https://doi.org/10.1016/j.techsoc.2022.102026

Paupini, Cristina ; Teigen, Helene Maria Fiane ; Habib, Laurence Marie Anna (2022). A change of space: implications of digital fieldwork in connected homes during the COVID-19 pandemic. 15 p. Digital Creativity. Vol. 33.
https://doi.org/10.1080/14626268.2022.2130943

Teigen, Helene Maria Fiane ; Steinnes, Kamilla Knutsen ; Goldschmidt- Gjerløw, Beate (2022). Ungdom og kroppspress i sosiale medier. Goldschmidt- Gjerløw, Beate; Eriksen, Kristin Gregers; Jore, Mari Kristine (Ed.). Kontroversielle, emosjonelle og sensitive tema i skolen.. p. 149-168. Universitetsforlaget.

Steinnes, Kamilla Knutsen ; Teigen, Helene Maria Fiane (2021). Livsstil til salgs: om influensermarkedsføring på sosiale medier og hvordan ungdom påvirkes. Nordisk tidsskrift for ungdomsforskning (NTU).
https://doi.org/10.18261/issn.2535-8162-2021-01-01

Teigen, Helene Maria Fiane ; Steinnes, Kamilla Knutsen (2021). «– Det er lett å se hvilke kjønn reklamer er ment for. Det er ikke noe mellomting»: En studie av ungdoms fortolkning av kjønn i reklame på sosiale medier. Tidsskrift for kjønnsforskning. Vol. 45.
https://doi.org/10.18261/issn.1891-1781-2021-02-03



These publications are obtained from Cristin. The list may be incomplete