English version
Hilde Bakke

Hilde Bakke

Forskningsprosjekter

Aktive forskningsprosjekter

Vitenskapelige publikasjoner

Risan, Maiken ; Paaske, Nanna ; Hovland, Gry ; Herseth, Janne ; Kristiansen, Irene Hurthi ; Bakke, Hilde ; Helstad, Kristin ; Førland, Geir Morten (2025). «Vi må øve oss på å samarbeide på denne måten»: Å skape et felles grenseobjekt i partnerskap. UNIPED. Vol. 48.
https://doi.org/10.18261/uniped.48.2-3.10



Publikasjonslisten er hentet ut av Nasjonalt vitenarkiv (NVA). Listen kan være ufullstendig.

Forskningsrapporter

Bakke, Hilde (2021). Rapport fra sakkyndig komite "Periodisk evaluering av syklus 1 på grunnskolelærerutdanningen for 1.- 7. trinn, OsloMet - Storbyuniversitetet. 44 s. OsloMet - storbyuniversitetet.



Publikasjonslisten er hentet ut av Nasjonalt vitenarkiv (NVA). Listen kan være ufullstendig.

Formidling

Bakke, Hilde ; Helstad, Kristin (2025). Leadership as a Key Factor in Partnership between Schools and Teacher Education: Leadership Roles in Boundary Crossing Activities. ECER 2025 Belgrade. EERA European Educational Research Assosiation .
https://doi.org/https://eera-ecer.de/conferences/e

Paaske, Nanna ; Bakke, Hilde ; Helstad, Kristin (2025). Leadership as a key factor in partnerships between schools and teacher education: Leadership roles in boundary crossing activities. ECER 2025 - Charting the way forward: Education, research, potentials and perspectives. ECER.

Paaske, Nanna ; Bakke, Hilde ; Helstad, Kristin (2025). Supervision as a driving force between teacher education and schools. NERA 2025: Pedagogy of Hope: Gratitude, diversity, and sustainability in Education. NERA .

Helstad, Kristin ; Bakke, Hilde ; Paaske, Nanna (2024). Veiledning som drivkraft i partnerskap mellom lærerutdanning og skole. Nasjonal veiledningskonferanse. Høgskolen i Østfold.

Mifsud, Louise ; Bakke, Hilde ; Helstad, Kristin ; Risan, Maiken ; Ramberg, Lene Kristine Marsby ; Paaske, Nanna (2024). University-School Partnerships: Strengthened professional competence and practice-relevant teacher education. NERA 2024 Annual Nordic Educational Conversation. NERA .

Bakke, Hilde (2023). Hva er iPAR? I partnerskap for styrket profesjonskompetanse og praksisbasert lærerutdanning. The LAB-TEd-conference in Tromsø June 15. - 16., 2023. . UiT .



Publikasjonslisten er hentet ut av Nasjonalt vitenarkiv (NVA). Listen kan være ufullstendig.