Forskningsgrupper
Publikasjoner og forskningsresultater
Vitenskapelige publikasjoner
Myrvold, Hanne Berit (2023). Fabulerende eksperimenteringer og utvidelser av akademisk skriving. Myhre, Cecilie Ottersland; Waterhouse, Ann-Hege Lorvik (Red.). Metodologiske ut-viklinger : Om kvalitativ og postkvalitativ forskning i barnehagefeltet. Fagbokforlaget.
Myrvold, Hanne Berit
(2023).
Fabulerende eksperimenteringer og utvidelser av akademisk skriving.
Myhre, Cecilie Ottersland; Waterhouse, Ann-Hege Lorvik (Red.).
Metodologiske ut-viklinger : Om kvalitativ og postkvalitativ forskning i barnehagefeltet. s. 199-220.
Fagbokforlaget.
https://doi.org/9788245035445
Moxnes, Anna Rigmor; Bjelkerud, Agnes Westgaard; Gulpinar, Tona; Lafton, Tove; Myrvold, Hanne Berit; Odegard, Nina (2021). Lydkomposisjoner fra en småbarnsavdeling. Elle, Øystein; Nyhus, Mette Røe (Red.). Kunstmøter og estetiske prosesser med de yngste barna (0-3 år). s. 81-98. Fagbokforlaget.
Myhre, Cecilie Ottersland; Myrvold, Hanne Berit
(2018).
Pedagogikken(e)s sammenfiltringer i stillheter og ubehag.
Lafton, Tove; Otterstad, Ann Merete (Red.).
Barnehagepedagogiske linjeskift. s. 135-150.
Fagbokforlaget.
https://doi.org/978-82-450-2145-5
Lafton, Tove; Bergem, Helen; Evenstad, Randi; Fajersson, Karin Elise; Greve, Anne; Myhre, Cecilie Ottersland; Myrvold, Hanne Berit; Otterstad, Ann Merete; Wolf, Kristin Danielsen (2018). Lekens forundringskammer. Lafton, Tove; Otterstad, Ann Merete (Red.). Barnehagepedagogiske linjeskift. s. 27-47. Fagbokforlaget.
Myhre, Cecilie Ottersland; Myrvold, Hanne Berit; Joramo, Unn-Wenche; Thoresen, Marianne
(2017).
Stumbling into the 'kitchen island' – becoming through intra-actions with objects and theories.
Contemporary Issues in Early Childhood.
Vol. 18.
https://doi.org/10.1177/1463949117731024