Dissemination
Lind, Andreas Reichelt; Andersson-Bakken, Emilia
(2022).
Children’s argumentative strategies in a consensus-oriented classroom.
ECA 2022 - 4th European Conference on Argumentation. Università di Roma Tre.
Lind, Andreas Reichelt
(2021).
Thinking Critically and Democratically in a 1st grade classroom. The limitations of a consensus-oriented educational environment?.
NOFA8 – The 8th Nordic Conference on Subject Education. Western Norway University of Applied Sciences & UiB.
Lind, Andreas Reichelt; Helsvig, Kim Gunnar
(2020).
Kritisk tenkning, demokrati og medborgerskap. Samfunnsfag i førersetet?.
Fagnettverk knyttet til arbeid med nye læreplaner. Desentralisert ordning for kompetanseutvikling (DeKomp).
Lind, Andreas Reichelt; Eriksen, Harald
(2020).
Tverrfaglige tema og vurdering i samfunnsfag.
Fagnettverk knyttet til arbeid med nye læreplaner. Desentralisert ordning for kompetanseutvikling (DeKomp).
Lind, Andreas Reichelt; Helsvig, Kim Gunnar
(2020).
Samfunnsfagets kompetansemål, sammenhenger og dybdelæring.
Fagnettverk knyttet til arbeid med nye læreplaner. Desentralisert ordning for kompetanseutvikling (DeKomp).
Aukland, Knut; Breidlid, Halldis; Eie, Siv; Lyngar Einarsen, Silje; Ferrer, Marlen; Hammer, Aina; Helsvig, Kim Gunnar; Jøsok, Evy; Kjøstvedt, Anders Granås; Kvalvaag, Robert Williams; Kvia, Anne Siri; Lind, Andreas Reichelt; Ryen, Erik; Schanke, Åge J.; Storhaug, Marit; Tømmerås, Heidi Hansen; Wetlesen, Annika; Aas, Per Anders
(2020).
Ansatte ved OsloMet om flytting av campus Kjeller: Vis oss en plan, rektor Rice!.
Khrono.no.
https://khrono.no/ansatte-ved-oslomet-om-flytting-...
Lind, Andreas Reichelt; Paaske, Nanna
(2020).
Samfunnsfagets relevans og kjerneelementer.
Fagnettverk knyttet til arbeid med nye læreplaner. Desentralisert ordning for kompetanseutvikling (DeKomp).