Viser: 27 av 27
            
    
            
    
                        
    
        
                    
                                    - 
                        
                
    
        
        Berekraftig framtid for utdanning – inkluderande praksisar i yrkesfag
    
    
    
    
    
                
        Dette er eit Blended Intensive Program (BIP) med fokus på internasjonalisering i yrkesfaglærarutdanning.
    
    
     
- 
                        
                
    
        
        CENSU - Climate Change Energy Sustainability
    
    
    
    
    
                
        CENSU er eit norsk-tanzaniansk-mosambikansk universitetssamarbeid innan utdanning og forsking som fokuserer på berekraftig gassutvinning i kontekst av sårbare samfunn og klimaendringar.
    
    
     
- 
                        
                
    
        
        CLIL Nettverk for språk i utdanninga (CLILNetLE)
    
    
    
    
    
                
        Prosjektet har som mål å utvikle ein felles konseptualiserings- og forskingsdagsorden for undersøking av to- og fleirspråklege fagkunnskapar i Content and language integrated learning (CLIL).
    
    
     
- 
                        
                
    
        
        Demokrati, læring og mobilisering for unge medborgere (DEMOCIT)
    
    
    
    
    
                
        Hvordan utvikler norske ungdommer demokratisk handlingskompetanse og tro på at deres meninger kan gjøre en politisk forskjell? Målet med DEMOCIT er å bidra til å redusere utviklingen av et “civic empowerment gap” i det norske demokratiet.
    
    
     
- 
                        
                
    
        
        Evaluering av fagfornyinga yrkesfag
    
    
    
    
    
                
        I dette samarbeidsprosjektet mellom NIFU, OsloMet og Fafo gjennomfører prosjektet ei forskingsbasert evaluering av fagfornyinga yrkesfag, på oppdrag frå Utdanningsdirektoratet.
    
    
     
- 
                        
                
    
        
        Heilskapleg tilnærming til auka studentutveksling ved barnehagelærarutdanninga (HETBLU)
    
    
    
    
    
                
        HETBLU-prosjekt har som mål å styrke kultur for internasjonalisering og auka studentutveksling ved barnehagelærarutdanninga.
    
    
     
- 
                        
                
    
        
        I partnarskap for styrkt profesjonskompetanse og praksisrelevant lærarutdanning «iPAR»
    
    
    
    
    
                
        iPAR er eit samarbeidsprosjekt mellom Grunnskole- og faglærarutdanninga på OsloMet og sentrale aktørar i grunnskolesektoren i regionen.
    
    
     
- 
                        
                
    
        
        Inkluderende utdanning i Nepal
    
    
    
    
    
                
        Et utviklingsprosjekt på vegne av Norad som skal styrke lærerutdanningen i Nepal.
    
    
     
- 
                        
                
    
        
        La oss bli inspiratorar og arkitektar for ein berekraftig skole
    
    
    
    
    
                
        Prosjektet rettar seg mot utfordringar i skolemiljøet og har som mål å fremme inkluderande opplæring ved å blant anna bidra til utvikling av "grøne ferdigheiter".
    
    
     
- 
                        
                
    
        
        Levende Kulturarv
    
    
    
    
    
                
        I prosjektet Levende Kulturarv er vi særleg opptatte av korleis musikk, i form av tradisjonelle og nye songar, kan bidra til bevaring og fornying av immateriell kulturarv i barnehagen og i barnehagelærarutdanninga.
    
    
     
- 
                        
                
    
        
        Livskvalitet og språkvansker hos ungdom og unge voksne
    
    
    
    
    
                
        Ungdommer og unge voksne med språk- og kommunikasjonsvansker kan få utfordringer med ulike deler av livet, men det finnes ikke noe godt norsk verktøy for å vurdere vanskene deres.
    
    
     
- 
                        
                
    
        
        Lærarar og elevar møter kunstig intelligens
    
    
    
    
    
                
        Prosjektet utforskar både lærarar og elevar sine perspektiv på implementeringa av kunstig intelligens i pedagogisk samanheng.
    
    
     
- 
                        
                
    
        
        Lærarar og leiarar si deltaking i samarbeid som er etablert for å styrke lærarutdanningane (REPRESENT)
    
    
    
    
    
                
        Prosjektet skal kartlegge og få auka kunnskap om lærarar og leiarars representasjon og deltaking i samarbeid etablert for å styrke kvaliteten i lærarutdanningane.
    
    
     
- 
                        
                
    
        
        Lærarutdanning for ei framtid i flux
    
    
    
    
    
                
        TEFF-konsortiet består av 17 partnarar frå ni EU-land. Saman jobbar  vi med å utvikle ein modell for å møte behovet for opplæring og vidareutdanning for framtidas lærarar på tvers av Europa.
    
    
     
- 
                        
                
    
        
        Lærarutdanning over heile Europa: Innovative mobilitetsmoglegheiter (TEIMO)
    
    
    
    
    
                
        TEIMO-prosjektet har som mål å utvikle eit inkluderande og moderne Blended Intensive Programme (BIP) for å styrke lærarutdanning på tvers av Europa.
    
    
     
- 
                        
                
    
        
        Lærarutdanningsskolar i yrkesfaglærarutdanninga (LUSY)
    
    
    
    
    
                
        Prosjektet utvikler lærarutdanningsskolar i yrkesfaglærarutdanninga. Målet er å utvikle eit forpliktande og varig samarbeid mellom skolane og YLU om ei best mogleg yrkesfaglærarutdanning og yrkesutdanning.
    
    
     
- 
                        
                
    
        
        Panelstudie om lærarutdanning (TEPS)
    
    
    
    
    
                
        The Teacher Education Panel Study (TEPS) er ein omfattande studie om korleis lærarutdanninga blir gjennomført i Noreg.
    
    
     
- 
                        
                
    
        
        Praksisutveksling i det globale sør
    
    
    
    
    
                
        Formålet med prosjektet Praksisutveksling i det globale sør er å oppnå eit meir stabilt og varig auka studenttal, på eit meir kvalitetssikra praksisutvekslingstilbod i det globale sør.
    
    
     
- 
                        
                
    
        
        Samlingsstund
    
    
    
    
    
                
        Prosjektet vil undersøke ei utvida forståing av kulturarv som finst blant barnehagelærarstudentane ved OsloMet og barnehagane deira som arbeidsplass.
    
    
     
- 
                        
                
    
        
        Snakk om språk på helsestasjonen
    
    
    
    
    
                
        I dette prosjektet undersøker vi korleis helsesjukepleiarar vurderer barns språkutvikling, rettleier foreldre og eventuelt viser barn til andre instansar.
    
    
     
- 
                        
                
    
        
        Strategier for å oppnå sosial utjevning og inkludering i utdanning, opplæring og læring i det demokratiske Europa (STRIDE)
    
    
    
    
    
                
        STRIDE vil gi en ny, omfattende og komparativ kunnskapsbase om effektive utdanningsreformer, politiske initiativer og intervensjoner for å redusere ulikheter i utdanning, opplæring og læringsutbytte i Europa.
    
    
     
- 
                        
                
    
        
        Styrking av lærerstudenters evner til å legge til rette for elevers digitale kompetanser (ENHANCE)
    
    
    
    
    
                
        Målet med prosjektet er å utvikle digital kompetanse i lærerutdanning gjennom litteraturstudier og innsikt i lærerstudenters digitale kompetanse når de starter og mot slutten av utdanningen.
    
    
     
- 
                        
                
    
        
        Tett på profesjonsutøveres daglige innsats for å fremme inkludering og livskvalitet for barn og unge
    
    
    
    
    
                
        Prosjektet vil legge grunnlaget for forsknings- og utviklingsarbeid på tvers av tjenester som møter barn og unge. Dataene skal kunne brukes på tvers av tjenester.
    
    
     
- 
                        
                
    
        
        Utandørs læring i høgare utdanning (OLHE)
    
    
    
    
    
                
        Prosjektet har som mål å styrke kunnskap, ferdigheiter og praksis knytt til utandørs læring (Outdoor Learning, OL) i høgare utdanning på tvers av Europa.
    
    
     
- 
                        
                
    
        
        YrkesfagData
    
    
    
    
    
                
        Prosjektet kartlegg korleis elevar på Vg2 yrkesfag opplever skole og praksis. Ei spørjeundersøking blir gjennomført ved fleire skolar i Noreg og har som mål å bidra til å styrke yrkesfagopplæringa.
    
    
     
- 
                        
                
    
        
        Yrkesfaglærarar si tilrettelegging i overgangen frå skole til arbeidsliv (School4Work)
    
    
    
    
    
                
        Vi skal utvikle kunnskap som yrkesfaglærarar kan bruke når dei skal hjelpe elevane med overgangen frå skulebasert læring til læreplass.
    
    
     
- 
                        
                
    
        
        Økt studentutveksling for yrkesfaglærerutdanning (SØKUT)
    
    
    
    
    
                
        Prosjektet har som hovedmål å øke studentmobiliteten ved yrkesfaglærerutdanningen i helse- og oppvekstfag, restaurant- og matfag og salg, service og reiseliv.