English version
Ingrid Smette

Ingrid Smette

Kort om

Ingrid Smette er forskar ved NOVA i seksjon for forsking om barndom, familie og barnevern. Hennar forskingsinteresser er foreldreskap og barndom i ein kulturelt mangfaldig velferdsstat. Ho har nyleg avslutta eit postdoktorprosjekt ved Universitetet i Oslo om foreldreskaps ideal og -praksis blant etterkomarar (andregenerasjon). For tida arbeider ho med fleire prosjekt korleis velferdsstatens institusjonar handerer kulturelle og religiøse skilnadar i foreldreskapspraksis. Ho har PhD i sosialantropologi (2015) frå UiO og arbeider i hovudsak med ulike kvalitative metodar.

Fagområder

Emner

Migrasjon   Ungdom   Utdanning   Familieliv, foreldreskap og omsorg for barn   Studenter med minoritetsbakgrunn   Ungdom, kjønn, vold   Videregående opplæring   Sosial kontroll   Seksuell vold   Selvstendighet   Majoritet-minoritetsrelasjoner   Ungdomsskole

Forskningsprosjekter

Aktive forskningsprosjekter

Avsluttede forskningsprosjekter

Vitenskapelige publikasjoner

Smette, Ingrid ; Awan, Aqsa Umme (2025). Exemptions and Absences from School Based on Religion: What Can a Civil Culture Perspective Contribute?. Tidsskrift for samfunnsforskning (TfS). Vol. 66.
https://doi.org/10.18261/tfs.66.2.1

Smette, Ingrid ; Aarset, Monica Five (2023). Parenting in the second generation. The changing family figurations of descendants of Pakistani, Indian and Sri Lankan Tamil immigrants in Norway. Ethnic and Racial Studies.
https://doi.org/10.1080/01419870.2023.2232454

Smette, Ingrid ; Eriksen, Ingunn Marie (2023). From Gendered Borderwork to Ethnic Boundaries: The Case of Two Norwegian Schools. Oeur, Freeden Blume; Pascoe, C. J. (Red.). Gender replay: On kids, school and feminism. New York University Press.

Østby, Lene; Stefansen, Kari ; Smette, Ingrid (2022). Overgrepsutsattes erfaringer med spesialiserte lavterskeltilbud: Symbolsk anerkjennelse, solidariske fellesskap. Tidsskrift for velferdsforskning. Vol. Årgang 25.
https://doi.org/10.18261/tfv.25.1.3

Eriksen, Ingunn Marie ; Stefansen, Kari ; Smette, Ingrid (2022). Inequalities in the making: the role of young people’s relational resources through the COVID-19 lockdown. Journal of Youth Studies.
https://doi.org/10.1080/13676261.2022.2144716

Smette, Ingrid ; Hyggen, Christer ; Bredal, Anja (2021). Foreldrerestriksjoner blant minoritetsungdom: omfang og mønstre i og utenfor skolen. Tidsskrift for samfunnsforskning (TfS). Vol. 62.
https://doi.org/10.18261/issn.1504-291X-2021-01-01

Rosten, Monika Grønli ; Smette, Ingrid (2021). Pragmatic, pious and pissed off: young Muslims girls managing conflicting sexual norms and social control. Journal of Youth Studies.
https://doi.org/10.1080/13676261.2021.1981841

Smette, Ingrid ; Hegna, Kristinn (2021). Selvbestemmelse og selvregulering: Nye elevidealer for ungdomsskolen. Ødegård, Guro; Pedersen, Willy (Red.). UNGDOMMEN. s. 113-134. Cappelen Damm Akademisk.
https://doi.org/10.23865/noasp.142.ch5

Strandbu, Åse; Stefansen, Kari ; Smette, Ingrid ; Seippel, Ørnulf (2021). Ungdomsidrettens spenninger. Ødegård, Guro; Pedersen, Willy (Red.). UNGDOMMEN. s. 135-152. Cappelen Damm Akademisk.
https://doi.org/10.23865/noasp.142.ch6

Aarset, Monica Five ; Smette, Ingrid ; Rosten, Monika (2021). Thinking through generation: On parenting and belonging among adult children of immigrants in Norway. Falch-Eriksen, Asgeir; Takle, Marianne; Britt, Slagsvold (Red.). Generational Tensions and Solidarity Within Advanced Welfare States. s. 79-95. Routledge.
https://doi.org/10.4324/9781003129592-7





Publikasjonslisten er hentet ut av Cristin. Listen kan være ufullstendig