Korleis kan dei estetiske faga vere med på å utvikle evna elevane har til sjølvstendig og kritisk tenking?
Fakultetet tilbyr høgare utdanning i tekniske fag, kunstfag og designfag, og har forskings- og utviklingsaktivitetar på desse fagfelta.
i 2024 (tal frå DBH)
pluss års- og halvårsemne, og etter- og vidareutdanning
Korleis kan dei estetiske faga vere med på å utvikle evna elevane har til sjølvstendig og kritisk tenking?
Oslo var knutepunkt for internasjonal designforsking då OsloMet, Arkitektur- og designhøgskolen i Oslo (AHO) og Universitetet i Oslo (UiO) var vertskap for den ellevte Nordes-konferansen.
Ungdom vert ofte oversett i byplanlegging, men det europeiske forskingsprosjektet HANGOUT vil prøve å finne ut korleis ungdom kan få ei meir sentral rolle.
Institutt for informasjonsteknologi på OsloMet er med i eitt av forskingssamarbeida på kvanteteknologi som har fått midlar av Forskingsrådet.
Korleis kan teknologi og kunstig intelligens utvikle og forme utdanning? Dette var tema då OsloMet var vertskap for den internasjonale konferansen ICITL 2025.
For andre gong inviterte OsloMet Makerspace elevar frå Dale Oen Academy til tverrfagleg workshop. På Oceanlab fekk ungdommane lære om tilstanden i Oslofjorden, utforske kunst og teknologi – og bygge ein skulptur som blei senka i sjøen.
Dei siste vekene har elevane på 1. og 2. trinn ved Gamlebyen skole bygd båtar saman med arkitektkontoret Snøhetta, som ein del av prosjektet Ferdighetstrapp for tresløyd. Onsdag 4. juni var det show og høgtideleg sjøsetting på Operataket.
OsloMet har teke eit steg mot ei grønare framtid med opninga av «Green Energy Lab» – ei ny tverrfagleg plattform for forsking, innovasjon og utdanning innan berekraftig energiteknologi.
På konferansen QiT Norway heldt instituttleiar André Brodtkorb eit tankevekkjande foredrag om korleis kvantedatabehandling kan revolusjonere den teknologiske framtida vår.