Viser: 35 av 35
-
Berekraftig framtid for utdanning – inkluderande praksisar i yrkesfag
Dette er eit Blended Intensive Program (BIP) med fokus på internasjonalisering i yrkesfaglærarutdanning.
-
CENSU - Climate Change Energy Sustainability
CENSU er eit norsk-tanzaniansk-mosambikansk universitetssamarbeid innan utdanning og forsking som fokuserer på berekraftig gassutvinning i kontekst av sårbare samfunn og klimaendringar.
-
CLIL Nettverk for språk i utdanninga (CLILNetLE)
Prosjektet har som mål å utvikle ein felles konseptualiserings- og forskingsdagsorden for undersøking av to- og fleirspråklege fagkunnskapar i Content and language integrated learning (CLIL).
-
Demokrati, læring og mobilisering for unge medborgere (DEMOCIT)
Hvordan utvikler norske ungdommer demokratisk handlingskompetanse og tro på at deres meninger kan gjøre en politisk forskjell? Målet med DEMOCIT er å bidra til å redusere utviklingen av et “civic empowerment gap” i det norske demokratiet.
-
Estetiske læringsprosessar i naturfagundervisning
Ph.d.-prosjekt som utforskar kva rolle estetiske læringsprosessar kan spele i naturfagundervisninga innanfor konteksta utdanning for berekraftig utvikling.
-
Evaluering av fagfornyinga yrkesfag
I dette samarbeidsprosjektet mellom NIFU, OsloMet og Fafo gjennomfører prosjektet ei forskingsbasert evaluering av fagfornyinga yrkesfag, på oppdrag frå Utdanningsdirektoratet.
-
Fleirspråklege oppfatningar og pedagogikk hos engelsklærarar i Noreg
Ph.d.-prosjekt som utforskar korleis ein kan styrke fleirspråkleg pedagogikk i engelskundervisninga i skolar i Noreg.
-
Frå ufaglært til fagarbeidar – vaksne som tar fagbrev gjennom praksiskandidatordninga
Ph.d.-prosjekt som undersøker korleis vaksne utan fullført vidaregåande opplæring lærer faget, utviklar yrkesidentitet og tar fagbrev gjennom praksiskandidatordninga.
-
Heilskapleg tilnærming til auka studentutveksling ved barnehagelærarutdanninga (HETBLU)
HETBLU-prosjekt har som mål å styrke kultur for internasjonalisering og auka studentutveksling ved barnehagelærarutdanninga.
-
I partnarskap for styrkt profesjonskompetanse og praksisrelevant lærarutdanning «iPAR»
iPAR er eit samarbeidsprosjekt mellom Grunnskole- og faglærarutdanninga på OsloMet og sentrale aktørar i grunnskolesektoren i regionen.
-
Inkluderande utdanning i Nepal (NORHED II)
Eit utviklingsprosjekt på vegne av Norad som skal styrke lærarutdanninga i Nepal.
-
KI-støtta førskriving i ungdomsskulen: Idéutvikling, idéflytting og elevperspektiv
Ph.d.-prosjekt som undersøker korleis elevar utviklar idear og forstår forfattarskap når dei i førskrivinga bruker ein chatbot som berre stiller spørsmål og ikkje skriv tekst for dei.
-
Kunstig intelligens og digitalt medborgarskap i utdanning
Ph.d.-prosjektet undersøker korleis kunstig intelligens påverkar utdanning for digitalt medborgarskap, med fokus på AI-literacy, etisk bevisstheit og sosioteknologiske framtidsframsyningar.
-
Kva kjenneteiknar dei transspråklege praksisane til barnehagen i arbeidet med fleirspråklege barn i alder 3–5 år?
Ph.d.-prosjekt retta mot å forstå korleis barnehagar skaper moglegheiter for barn til å bruke morsmålet sitt.
-
Levende Kulturarv
I prosjektet Levende Kulturarv er vi særleg opptatte av korleis musikk, i form av tradisjonelle og nye songar, kan bidra til bevaring og fornying av immateriell kulturarv i barnehagen og i barnehagelærarutdanninga.
-
Livskvalitet og språkvansker hos ungdom og unge voksne
Ungdommer og unge voksne med språk- og kommunikasjonsvansker kan få utfordringer med ulike deler av livet, men det finnes ikke noe godt norsk verktøy for å vurdere vanskene deres.
-
Livsmeistring som pedagogisk fenomen i læreplanar
Ph.d.-prosjekt som undersøker korleis fenomenet "livsmeistring i skolen" blir uttrykt og forstått i norske læreplanar i perioden 1939-2020. Det inneber å utforske "livsmeistring" som eit pedagogisk-filosofisk fenomen
-
Lærarar og elevar møter kunstig intelligens
Prosjektet utforskar både lærarar og elevar sine perspektiv på implementeringa av kunstig intelligens i pedagogisk samanheng.
-
Lærarar og leiarar si deltaking i samarbeid som er etablert for å styrke lærarutdanningane (REPRESENT)
Prosjektet skal kartlegge og få auka kunnskap om lærarar og leiarars representasjon og deltaking i samarbeid etablert for å styrke kvaliteten i lærarutdanningane.
-
Lærarutdanning for ei framtid i flux
TEFF-konsortiet består av 17 partnarar frå ni EU-land. Saman jobbar vi med å utvikle ein modell for å møte behovet for opplæring og vidareutdanning for framtidas lærarar på tvers av Europa.
-
Lærarutdanning over heile Europa: Innovative mobilitetsmoglegheiter (TEIMO)
TEIMO-prosjektet har som mål å utvikle eit inkluderande og moderne Blended Intensive Programme (BIP) for å styrke lærarutdanning på tvers av Europa.
-
Nordiske nabospråkambassadørar
Nordplus-prosjektet gir lærarstudentar autentiske møte med nabospråk og -kultur gjennom korte studieopphald i Norden, for å styrke språkforståing og didaktiske ferdigheiter.
-
Panelstudie om lærarutdanning (TEPS)
The Teacher Education Panel Study (TEPS) er ein omfattande studie om korleis lærarutdanninga blir gjennomført i Noreg.
-
Praksisutveksling i det globale sør
Formålet med prosjektet Praksisutveksling i det globale sør er å oppnå eit meir stabilt og varig auka studenttal, på eit meir kvalitetssikra praksisutvekslingstilbod i det globale sør.
-
Samlingsstund
Prosjektet vil undersøke ei utvida forståing av kulturarv som finst blant barnehagelærarstudentane ved OsloMet og barnehagane deira som arbeidsplass.
-
Snakk om språk på helsestasjonen
I dette prosjektet undersøker vi korleis helsesjukepleiarar vurderer barns språkutvikling, rettleier foreldre og eventuelt viser barn til andre instansar.
-
Strategier for å oppnå sosial utjevning og inkludering i utdanning, opplæring og læring i det demokratiske Europa (STRIDE)
STRIDE vil gi en ny, omfattende og komparativ kunnskapsbase om effektive utdanningsreformer, politiske initiativer og intervensjoner for å redusere ulikheter i utdanning, opplæring og læringsutbytte i Europa.
-
Styrking av lærerstudenters evner til å legge til rette for elevers digitale kompetanser (ENHANCE)
Målet med prosjektet er å utvikle digital kompetanse i lærerutdanning gjennom litteraturstudier og innsikt i lærerstudenters digitale kompetanse når de starter og mot slutten av utdanningen.
-
Tett på profesjonsutøveres daglige innsats for å fremme inkludering og livskvalitet for barn og unge
Prosjektet vil legge grunnlaget for forsknings- og utviklingsarbeid på tvers av tjenester som møter barn og unge. Dataene skal kunne brukes på tvers av tjenester.
-
Tradisjonshandverk for ei berekraftig framtid
Prosjektet jobbar med å styrke kompetansen til yrkesfaglæraren innan tradisjonshandverk og legg til rette for kurs i utdanningane.
-
Utandørs læring i høgare utdanning (OLHE)
Prosjektet har som mål å styrke kunnskap, ferdigheiter og praksis knytt til utandørs læring (Outdoor Learning, OL) i høgare utdanning på tvers av Europa.
-
YrkesfagData
Prosjektet kartlegg korleis elevar på Vg2 yrkesfag opplever skole og praksis. Ei spørjeundersøking blir gjennomført ved fleire skolar i Noreg og har som mål å bidra til å styrke yrkesfagopplæringa.
-
Yrkesfaglærarar si tilrettelegging i overgangen frå skole til arbeidsliv (School4Work)
Vi skal utvikle kunnskap som yrkesfaglærarar kan bruke når dei skal hjelpe elevane med overgangen frå skulebasert læring til læreplass.
-
Å synleggjere heimespråk: Perspektiv frå polske familiar og pedagogiske leiarar i norske barnehagar
Ph.d.-prosjektet utforskar korleis heimespråk blir støtta og implementert i norsk barnehage, sett frå perspektiva til minoritetsforeldre og pedagogiske leiarar.
-
Økt studentutveksling for yrkesfaglærerutdanning (SØKUT)
Prosjektet har som hovedmål å øke studentmobiliteten ved yrkesfaglærerutdanningen i helse- og oppvekstfag, restaurant- og matfag og salg, service og reiseliv.